Data e postimit: 2015-05-11 15:58:47
Lexime: 5162
talasemia
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: eshte thjesht nje mesazh per te gjithe
Autori: de.....
Shkolla: asdreni
Klasa: 6
Qyteti: korce
E-mail: erisabardhushi@yahoo.com


Mbijetesa e talasemikeve eshte e lidhur me trasfuzimin periodik e te vazhdueshem te gjakut; per fat te keq ky i fundit mund te gjendet vetem nepermjet dhurimit. Nje i semure talasemik ka nevoje per rreth 50 dhurime ne vit, por dhurimet shpesh nuk mbulojne nevojen dhe kerkesen per gjak, gje qe eshte ne dem te te semurit deri ne humbje te jetes se tij. Dhurimi vullnetar i gjakut perben nje gjest real solidariteti sepse dhuron jeten dhe duhet te konsiderohet nje detyrim i çdo individi per te miren e te gjitheve. Perveç kesaj marrja e gjakut eshte edhe nje garanci per shendetin e dhuruesit ne saj te analizave qe i behen gjakut te tij.E di qe ju qe e lexoni jeni teper te vegjel per te dhuruar gjak por fare mire mund t'jua percillni mesazhin me te rriturve
Duro gjak shpeto nje jete .

Vepra te ngjashme
Autori: Xhijnesa · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosova
Kosova , vendi im qe me premtoi jete kur linda. Si mund te falet nje gjak mendova sa mall i ndjek mergimtaret per vendin e tyre. Kosova po digjej kishe flake gjithkund , duhej te iknim. E ku te shkonim pse ta leme vendin tonde? T'ia leshojme vendin çe...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdhu im
Gjak shqiptari me rrjedh ne vena jam shqiponje me dy krena O ky gjaku kuq e zi me jep jete,me fal lumturi Ne kete bote atdhe tjeter sdua Vec shqiperia eshte per mua Ketu ska pasur trima te ndrojtur Me jete atdheun e kane mbrojtur jam Shqiptar m...
Autori: Paula Ceci · Lloji: Analize letrare · Tema: Lufta
Ese:Lufta,fataliteti i jetes njerezore. Lufta.Perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,arme,gjak dhe kasapane e madhe. Te gjithe e dime qe per te filluar nje lufte nuk duhet shume mundim,por per t’iu shmangur ketij konflikt...
Autori: xhesjana gjini · Lloji: Ese informuese · Tema: gjakmarrja
Nder plaget me te vjtra te Shqiperise dhe shqiptareve eshte gjakmarrja.GJakmarrja eshte nje hakmarrje gjak per gjak ku sjell vrasjen e personave dhe ngujimin e shume te tjereve.GJakmarrja ka shume faktore dominues ne shoqerine shqiptare, ka qene dhe eshte...
Autori: fitore berisha · Lloji: Poezi lirike · Tema: dhimbjet e padrejtsit ndaj popullit tim
Kjo dhimbje e ashper sjell rezistencen e paqen Jam vendos si shkamb i patundshem Kruje, si shqiponj me kthetra se veq ajo m'sundon, si shqiptarizmi që ndër vena më vlon, ...
Autori: ana · Lloji: Analize letrare · Tema: krijimi i nje referati
Gjorgu u drodh pasi shpresat po i iknin, ai drejtoi tyten e pushkes dhe shenjestroi prene tij .Ne castin e fundit ju kujtua nje shprehje e mocme"Ti pushk e pafsh , e ti e vrafsh . Zakoni kerkonte qe viktimes duhej ti flisnin para se ta vrisnin e Gjorgu as...
Autori: Denisa Nisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Xhaxhi im
Te Kesh nje xhaxhi do te thote te Kesh te gjithe pasurine e botes😍😍...Une jam shume e lumtur qe kam xhaxhin me te mire ne bote 💖💖💖...💖💖💖,,Xhaxhi im eshte ai njeri qe gjithmone I pelqen te jete I thjeshte..dhe eshte I kenaqur me gje...
Autori: DAJANA NEZIRI · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
Per ty kane luftuar Per ty jane shkaterruar Per ty kane vdekur Per ty te gjalle jane djegur Per ty atdhe i dashur,per ty Per ty i fal edhe dy jete,edhe dy Prej teje jeta ime eshte e gjallerueshme,e bukur Prej teje jeta ime eshte e gezueshme,e l...
Autori: besiana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja
Tema: GJAKMARRJA Nje pellumb i bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri ne skuqje. Pershkon hapesira te gjelbra, te egra..., si dhe shtepi me mure e cati “te celikta”. Noton ne ajrin qe mbulon malet,oqeanet pakufij...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....
Autori: arta klaiqi · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Cameria
O nene,o plage,o shkemb,o gjak, gjak i pashtershem,o lot te pandalur, si e lame te na shkoje vatani, si e lame te na shkoje Shqiperia. Disa njerez thone se vatani eshte veq vendi ku shkon por jo gabim e kane vatan eshte edhe vendi ku punon,ku ...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem per te adhuar Zotin e Gjithesise , qe na fali shpirtin , na fali mendjen per te dale nga problemet , na fali dituri te mesojme . Kjo jete eshte shume e shku...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjaku e Flamuri
Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti e derdhi gjak pse kosova nuk e kishte lirine e vet.Pse?Ai gjak nuk u derdh per kot ai gjak i deshmoreve...Toka u be e kuqe por ne nuk e harrojme se qna ka...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Të rënëve në altar T'i kujtojmë ata që na sollën Lirinë T'i kujtojmë ata që përqafuan Përjetësinë T'i kujtojmë ata që duruan Robërinë T'i kujtojmë ata që arritën Pavdeksinë T'i kujtojmë ata që na bën...




Komentet e fundit!

Emri: dikushi
Email: dikushi@yahoo.com
Komenti:

Emri: s
Email: i@hotmail.com
Komenti: o jaariiii ku je ri ku jeeeeee jem st shoku ushtris

Emri: s
Email: i@hotmail.com
Komenti: o jaariiii ku je ri ku jeeeeee jem st shoku ushtris

Emri: DIKUSH
Email: DIKUSHI@YAHOO.COM
Komenti: UAAAAAAAAA PSE ESE TE DUKET AJO ?

Emri: estelina myka
Email: inas@gmail.com
Komenti: nukpo flas per esen sepse nuk eshte se jam eksperte qe te te gjykoj dhe nk jam askushi per te te gjykuar por mud e them qe mesazhi ishta mjaft domethenes ! BRAVOO ! (e ke nje like nga une ) uun i adhuroj tipa te tille dhe ti sapo u bere nje prej tyre !!!

Emri: estelina myka
Email: inas@gmail.com
Komenti: nukpo flas per esen sepse nuk eshte se jam eksperte qe te te gjykoj dhe nk jam askushi per te te gjykuar por mud e them qe mesazhi ishta mjaft domethenes ! BRAVOO ! (e ke nje like nga une ) uun i adhuroj tipa te tille dhe ti sapo u bere nje prej tyre !!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com